Pääsivu - Etusivu - Ohje - Haku - Jäsenet - Rekisteröidy - Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit - Kirjaudu sisään
WASM 2010 Palaute- ja hehkutusketju
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    www.kitarasankari.net Foorumin päävalikko -> Turnaukset, Tapahtumat ja Kilpailut!
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Birdassasin
Aktiivinen jäsen

LähetäLähetetty: Ke Tam 27, 2010 17:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kesäassyille hommaan tollatteen kitarasankari t-paidan, niin ainaskin on jokin tuntomerkki. Ja voisihan siiten sinne hommata kaikille assyille tuleville jäsenille jonkin sortin korttihommelit kaulaan, niin ainakin tunnistaminen kävis helpommin.

Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Wede
Kitarasankari

LähetäLähetetty: Ke Tam 27, 2010 19:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Birdassasin kirjoitti:
kesäassyille hommaan tollatteen kitarasankari t-paidan, niin ainaskin on jokin tuntomerkki. Ja voisihan siiten sinne hommata kaikille assyille tuleville jäsenille jonkin sortin korttihommelit kaulaan, niin ainakin tunnistaminen kävis helpommin.

Viime vuonna Raumalta sellasia sai :p Itseasiassa Jake tais mainita että tänä vuonna saa myös :smile1:

YOUTUBE CHANNEL
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti IRC-Galleria MSN Messenger
Biibe
Moderaattori

LähetäLähetetty: Ke Tam 27, 2010 21:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

"Keitä ne on ne sankarit..." :music:

Itsekin unohdin kotia mun ID-kortin, mut mun tunnistaminen ei kai tuottanutkaan vaikeuksia : D Koitetaan Raumalla taas hommailla ne läpyskät jokaiselle. Ja siellä tosiaan on aikaa pitää vaikka minkälaista kilpailua, tosin palkinnot ei yllä mitenkään Assemblyjen tasolle... Mutta pääasia että on hauskaa ja hyvä meininki, eikös? ; )

Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti IRC-Galleria
mikromavitsus
Kitarasankari

LähetäLähetetty: Ke Tam 27, 2010 21:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Biibe kirjoitti:
"Keitä ne on ne sankarit..." :music:

Itsekin unohdin kotia mun ID-kortin, mut mun tunnistaminen ei kai tuottanutkaan vaikeuksia : D Koitetaan Raumalla taas hommailla ne läpyskät jokaiselle. Ja siellä tosiaan on aikaa pitää vaikka minkälaista kilpailua, tosin palkinnot ei yllä mitenkään Assemblyjen tasolle... Mutta pääasia että on hauskaa ja hyvä meininki, eikös? ; )

Toki toki parastahan aina on vaan se että näkee toisia ja saa soittaa yhdessä<3 olis himla kul jos sais toisen läpyskän tohon viimevuotisen kaveriksi :smile2: Mun mielestä ei tarvis olla loppujenlopuks kun pari kisaa, kitaraskaba kosk suurin osa vetää just kitaralla ja runpuskaba jotta silläkin puolella olis jotain toimintaa. Full Band kisat vois imo jättää johonkin isompiin tapahtumiin lavalla vedettäviks, kosk mun mielestä niissä just tärkeintä on se asenne ja tyyli, taitoa tietenkään unohtamatta. Mut esim. Raumalla olis mun mielestä jotenkin turhaa vetää mitään kunnon bändikisaa, ei siellä oo edes about ketään kelle esiintyä :noexpression:
Aktiivinen jäsen

LähetäLähetetty: Ke Tam 27, 2010 22:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Wede kirjoitti:
Birdassasin kirjoitti:

Viime vuonna Raumalta sellasia sai :p Itseasiassa Jake tais mainita että tänä vuonna saa myös :smile1:

Harmittavaa, etten varmaan tuu sinne Rauman miittiin :(. No, voishan Jake tehä mulle vaik sellasen ja laittaa sitt paitatilauksen mukaan (tiiän jo, ett hommaan sen paidan) : DD

Takaisin alkuun
VeriSusi
Moderaattori

LähetäLähetetty: To Tam 28, 2010 15:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mikromavitsus kirjoitti:

Toki toki parastahan aina on vaan se että näkee toisia ja saa soittaa yhdessä<3 olis himla kul jos sais toisen läpyskän tohon viimevuotisen kaveriksi :smile2:

itselle olis neljäs läpyskä :grin:D

"If you choose not to decide you still have made a choice." - Geddy Lee
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla IRC-Galleria MSN Messenger
Huntsipallo
Event Crew

LähetäLähetetty: To Tam 28, 2010 21:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ite nyt vihdoin löysin ton kameran tänään, voisin laittaa uppaukseen omat otokset miitistä ensi yöksi :tongue:

Miksi ensi yöksi?

Koska Megan netti, ja 512Mb ram muistinen romu tämä :( vaikuttaa ram siihen malliin, et mozilla ei vastaa kokoajan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
imuri
Jäsen

LähetäLähetetty: La Tam 30, 2010 2:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo tulihan siel pelattua Laggyn rummuil, kiitos sulle kun toit :smile2:

Pedaali ois voinu olla vähän parempi :wink: mut kyllä se siitä.

Parit tyypit tuli miitattua, en nyt jaksa luetella, ne jotka näki mut niin tietää nyt kuka oon.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti IRC-Galleria MSN Messenger
Birdassasin
Aktiivinen jäsen

LähetäLähetetty: La Tam 30, 2010 2:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

täytyy myöntää, ett laggyn kitti oli kyllä loistava! menee harkintaan, että hommaanko tuollaisen itekkin ens kesänä. No, täytyy tää aika pärjätä noilla huntsin idealla korjatuilla peruspadeilla :grin:

Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    www.kitarasankari.net Foorumin päävalikko -> Turnaukset, Tapahtumat ja Kilpailut! Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Sivu 3 Yht. 3

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

www.kitarasankari.net