| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
LoshaMosha Kitarasankari
|
Lähetetty: Ma Elo 31, 2009 21:29 Viestin aihe: Harmonix: Kaikki muusikot eivät ymmärrä musiikkipelien point |
|
|
"Rock Band -pelisarjaa kehittävän Harmonixin John Drake pitää musiikkipelejä kritisoivia artisteja kapeakatseisina.
– He eivät näe asian todellista pointtia, eivätkä he ymmärrä, miksi kysessä on ilmiö. Mielestäni mikä tahansa, mikä saa lapset kiinnostumaan musiikista ja soittamaan musiikkia on parempi, kuin netistä varastettu MP3. Jotkut artistit ehkä luulevat, että pidämme muovisoitinten soittamista parempana kuin todellisia instrumentteja, eikä se voisi olla kauempana totuudesta. Meistä ei olisi mitään parempaa, kuin syyskuussa The Beatles: Rock Bandin saanut lapsi pyytäisi joululahjaksi oikeaa kitaraa, Drake kertoi."
http://www.konsolifin.net/playstation/uutiset/6550/ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Elvis_ Kitarasankari

|
Lähetetty: Ti Syy 01, 2009 15:03 Viestin aihe: |
|
|
tätäpä olen minäkin joutunut selitellä kavereille
"lol en tajuu mitä jotkut näkee siinä guitar herossa" _________________ FCs 140 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pahis Aktiivinen jäsen

|
Lähetetty: Ti Syy 01, 2009 15:06 Viestin aihe: |
|
|
| Näin muusikkona sanon, että musiikkipelit ovat musta esim. räiskintä- ja kauhupelejä ''kehittävämpää'' pelattavaa. Oikeestaan meikäl kunnon musiikinharrastus lähti siitä, kun ostin Citarista ensimmäisen Guitar Heron muovikitaran kanssa. Ja muistaakseni eräs ystäväkin alkoi soittamaan oikeaa skittaa Guitar Heron inspiroimana |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
imuri Jäsen

|
Lähetetty: Ti Syy 01, 2009 15:08 Viestin aihe: |
|
|
| Itse soittelen oikeita rumpuja nykyisin rock bandin myötä |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Rockman Uusi jäsen
|
Lähetetty: Ke Syy 16, 2009 13:54 Viestin aihe: |
|
|
Meidän perheeseen ostettiin viime jouluksi GH3.
Nyt on ostettu 2 sähkkitaraa, 1 elektroakustinen kitara ja 1 sähköbasso. Rummuistakin ollut puhetta...
Olen liki 100 % varma, että eipä olisi musiikkiharrastus alkanut ilman GH:ta.
-Rockman- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
JJL69 Aktiivinen jäsen
|
Lähetetty: Ke Syy 16, 2009 16:30 Viestin aihe: |
|
|
Mä sain kans viime jouluna GH3, ja sen jälkeen olen itsekkin innostunut soittamisesta, ja saan basson tässä ens viikolla ehkä Ei olis ilman GH:ta tullut innostusta oikeisiin soittimiin  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Latepate64 Kitarasankari

|
Lähetetty: Ma Lok 12, 2009 21:28 Viestin aihe: |
|
|
| Ostettu on jo sähkö- ja akustinen kitara, ja pian tulee rummut. En olisi hankkinut noita ilman Guitar Heroa. Musiikista en tiennyt hevonpaskaakaan ennen Heroja ja nyt v***ttaa kun en perehtynyt koulussa kauheesti musiikkiin. En olis tietenkään kiinnostunut Heroistakaan ellei kaverit olis kanssa soittanut sitä. Nyt kun on ollut pientä kilpailunpoikasta musiikillisesti kamujen kanssa nii taidot on kehittynyt roimasti. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|